Πές μου ένα παραμύθι.

 Πές μου ένα παραμύθι.



πες μου ένα παραμύθι .... ποιό είναι το ωραιότερό σου αυτό θέλω να μου πεις ...
το ωραιότερό μου ; δε θα΄χει όμως πρίγκιπες και βασιλοπούλες μήτε μάγισσες και δράκους και γενναίους ραφτάκους
δε θα΄χει ; και τι θα΄χει ;
θα΄χει παιδιά .
παιδιά ;
παιδιά ναι !πολλά παιδιά !! χαρούμενα παιδιά , ποτέ παιδιά κυνηγημένα και πνιγμένα ... και καρουζέλ θα΄χει !! φίσκα το καρουζέλ από παιδιά σαν και του λόγου σου...
παιδιά που γελούν που παίζουν μπάλα στις αλάνες ...και παλιά ξεχασμένα παιδικά παιχνίδια ...κουτσό κυνηγητό κρυφτό κι ένα φιλί στο στόμα σου κρυφό ...
παιδιά που ζωγραφίζουν με το μαλλί της γριάς γιορτές στα προσωπάκια τους και κολλάει σα στάμπα η ξεγνοιασιά κι η ζαβολιά ...
θα με πας στο καρουζέλ ;
θα σε πάω
θα μου πάρεις μαλλί της γριάς ;
θα σου πάρω
και γλυφιτζούρι κοκοράκι κόκκινο θέλω
και κοκοράκι κόκκινο θα σου πάρω
μα είμαι άντρας πιά και τα παραμύθια δε με ζυγώνουν ...
έλα και κάθισε στα γόνατά μου .... το ωραιότερο παραμύθι δε μου ζήτησες ;
ναι
το ωραιότερο παραμύθι μάτια μου είναι να γίνεσαι άντρας και παιδί και να μη σε χορταίνω .......


{ παραμύθια της πεθυμιάς και της ανασαιμιάς )

Author

Κατερίνα Παπουτσή.

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »