Η Διαθήκη.


 
Τα ανείπωτα της ψυχής θάθελα να κλειδώσω
μέσα σε μία κιβωτό
που δεν θα βρει το διεφθαρμένο γένος των ανθρώπων.
Εκεί που ο κατακλυσμός θα έχει καταλαγιάσει
και οι Τιτάνες θα έχουν ηττηθεί.
Γιατί η αλαζονεία γένεται θεριό κ τρώει τους ανθρώπους
και οι Θεοί οργίζονται για το παράπτωμα τους.
Απόκαμα να κουβαλώ τον πάνβαρο σταυρό μου

μα ξέρω πως θάλθει στιγμή που θάναι η ανάσταση μου.
Φιλί από ροδόσταμο δώς μου να πιώ

αγιασματάρι του Θεού ζωή να ξανανιώσω.
Σοφία ουρανόδρομη σπίθα του Προμηθέα

οδήγησε με στους ουρανούς με τις 7φωτες λυχνίες.
 

Ύψιστο χρέος μου οι εντολές να τις διαφυλάξω
και μια φωνή ουρανόδρομη μου λέει να προχωρήσω.
Αλλοίμονο σ αυτούς που εμπόδια προβάλλουν

στάχτη θα γίνουν απ την φωτιά της Θείας δικαιοσύνης.
Σε χρυσοποίκιλτο Ναό να την διαφυλάξω

εκεί που είναι η θέση της
στου Σολομώντα τον Ναό μαρτυρικά να φτάσω.
 

Εμπόδια και άπιστοι προβάλουν έμπροσθεν μου
μα οι Φιλισταίοι στέκουν αδύναμοι μπροστά στην Θεία δίκη.
Σπινθήρας από Χερουβείμ σκοτώνει φίδια και σκορπιούς

μπροστά στο πέρασμα μου
και εσύ ακοίμητος φρουρός είσαι ο σύμμαχος μου.
Του Αρχαγγέλου το σπαθί κρατάς στο δυνατό σου χέρι

και προστατεύεις του Θεού την ύψιστη Διαθήκη.
Αρετή Μαυροπούλου
17-05-2014
Ανέκδοτο.

 

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »

1 σχόλια:

σχόλια
26 Ιουνίου 2016 στις 10:24 μ.μ. delete

Η αγαπημένη φίλη Αρετή Μαυροπούλου πάντοτε μας εκπλήσει με το χάρισμα της βαθειάς και από καρδιάς ποίησής της. Δεν νομίζω ότι ψάχνει να βρει λέξεις που να την εκφράζουν, αποκαλυπτικά πηγάζουν μέσα από την ψυχή της!!!++

Reply
avatar